Monday, October 17, 2016

Nifty Bewegende Gemiddelde Trading Systems

Posted in Hull bewegende gemiddelde HMA Hoop die naweek gaan goed. Ek bied hier verskeie handel stelsels wat ek gebruik het in die verlede en vergelyk dit met my Hull bewegende gemiddelde (HMA) Bollinger Bands Dag Trading System. My eerste handel stelsel: EMA en RSI Trend Trading System My afrigter, een van die top handelaars in my stad, het net 10 minute oor die telefoon en 'n verdere 10 minute persoonlik om my te leer hierdie eenvoudige, maar kragtige tendens handel stelsel pad terug in 2005 om handel te dryf MCX Gold Futures. Om sy totale ongeloof, ek verdriedubbel my kapitaal in minder as 100 dae en dieselfde Ek het in minder as 30 dae. Om te onthou, uit die totale aantal ambagte verhandel gedurende daardie 100 dae, het ek net my eerste 2 ambagte verloor en res was almal wenners meeste van hulle was posisie ambagte. Die totale uitwis was hoofsaaklik as gevolg van meer as vertroue, maar nie as gevolg van die stelsel. Dit was die eerste les wat ek geleer het as 'n handelaar. Die enigste nadeel van hierdie stelsel wat ek van weet is drawdown, behalwe dat dit een van die beste tendens handel stelsels. Ek het in die grafiek self die EMO parameters genoem. My tweede handel stelsel Toe ek op Ninjatrader gestruikel, het ek begin leer kodering van aanwysers van my goeie vriend van Mumbai en ook van Ninjatrader forums. Ek ontwikkel my eie aanwyser vir 4 MA kruising met die verandering van die agtergrond en bar kleure om my te help kry beter visuele effekte, maar teen daardie tyd didn8217t Ek het live toegang tot die Indiese aandele en die hele oefening is bedoel vir forex futures en mini-Russell 2000 indeks termynmark. 4 MA Crossing Dag Trading System Die belangrikste nadele van hierdie stelsel, kan die gewone drawdown kwessies en die belangrikste nie herhaal word in kartering sagteware wat beskikbaar is in Indië, ten minste volgens my wete. Ek gebruik IRIS van Spider sagteware sedert 2006 die ergste in diens gebruik Falcon uit Betroubare die beste in diens en die prys, maar effens omslagtig sagteware. Beide het geen eienskappe om persoonlike aanwysers te skep, want albei is min of meer dieselfde sagteware met dieselfde eienskappe. My derde stelsel handel Uiteindelik, toe ek die lewe voer van NSE vakke vir Ninjatrader, nadat paar maande van die saak het ek besluit it8217s hoog tyd ek het 'n stelsel wat sal help om my groot drawdown probleem te oorkom ontwikkel en terselfdertyd, die stelsel moet eenvoudig, gebruik bekend aanwysers, verwyder whipsaws en moet kopieer na ander kartering sagteware soos Amibroker in die geval van die verlies van Ninjatrader voer. Alhoewel ek Hull het gebruik bewegende gemiddelde (HMA) in MT4, het ek nie veel tyd spandeer om die nuanses van dit verstaan ​​en dit was die geval met Bollinger bands. Na die toets van verskillende kombinasies van getalle, ek verklein tot 26 vir HMA en die mees ongewone en ongehoord kombinasie, na my wete, vir Bollinger Bands 14 MA en standaardafwyking 8211 0,26. Gedurende die hele tydperk van eksperimentering, moes ek in die gesig staar en aanvaar 'n paar verloor ambagte, want ek don8217t glo in die toets van 'n stelsel in demo rekening. Dit het 'n tydjie neem om die verband tussen my en my stelsel te vestig, maar uiteindelik was dit die moeite werd. Hull bewegende gemiddelde (HMA) Bollinger Bands Dag Trading System HMA Bollinger Bands Trading System is baie duidelik 'n tendens en diskresionêre handel stelsel soortgelyk aan my ander handel stelsels, maar my grootste probleem van onttrekking is grootliks oorkom. Sover die nadele van hierdie stelsel, kan dit nie geskik is vir al die tyd rame, die beste geskik is vir enige tyd onder 30 minute wees. Nog 'n noemenswaardige nadeel sal wees, nie al die kartering sagteware en live online streaming kaarte sal Hull bewegende gemiddelde (HMA) en sal Bollinger Bands toelaat standaardafwyking onder 1. That8217s dit aangepas word vir nou. Gesonde en ryk Weekend gesonde en ryk Trading Wat 'n vreemde engheid van gedagte is nou dat, om te dink die dinge wat ons nie geken het nie is beter as die dinge wat ons geken het nie. Wel, terwyl die week geëindig met Gaar steeds hang oor die kop, dink jy nie die ekonomie nie, en die inflasie wat saak maak vir ons, today8217s tydren sou beslis het, tot 'n mate verligting gebring in sommige kringe. Net 'n herinnering, al is dit nuttig om iemand van julle het ek 2 ambagte in die eerste 45 minute die eerste een van JSWSTEEL 7 punte en die tweede een van JUBLFOOD 6.5 punte en met dat ek ophou om die dag. JUBLFOOD voortgegaan om haar onverpoosd tydren gerugsteun deur goeie volume terwyl, JSWSTEEL en Staat Bank van Indië gebly gedempte. Ek het aangeheg vir u verwysing 'n screen shot van Nifty Futures bosluis grafiek uit ODIN. Ek was verstom oor die aard van die volume wat gevloei in in die Nifty Futures. Kom ons hoop dat die hoë geeste voort deur middel van die volgende week wat skaars 3 sessies gevolg deur 'n langnaweek het. Aanbieding hier my intraday asook daaglikse kaarte vir jou verwysing. Intraday Charts 30032012 Nifty Futures (ODIN) Merk Chart Daily Charts (Amibroker) Staat Bank van Indië Gesonde en ryk Trading Gesonde en ryk WeekendPosted in Bollinger Bands Die uiteindelike Dag Trading System van mnr Markus Heitkoetter van Rockwell Trading, die uiteindelike afrigter ek het ooit gesien. Ek bedank hom vir sy opvoedkundige video's wat ek gestruikel op in 2009, wat gehelp het om my te leer en te verstaan ​​hoe beter is die mees kragtige aanwysers 8211 Bollinger Bands en MACD. Ek wy my HMA-Bollinger Bands Dag Trading System hom. Ek bied hier sy uiteindelike Dag Trading System artikel met sy video's vir jou begrip. Gesonde en ryk Trading Van Online Trading Konsepte: Bollinger Bands is 'n veelsydige instrument kombinasie bewegende gemiddeldes en standaardafwykings en is een van die mees gewilde tegniese ontleding gereedskap wat beskikbaar is vir handelaars. Daar is drie komponente om die Bollinger Band aanwyser: Van Online Trading Akademie: Oor die afgelope paar weke, het ek oor die gebruik van CCI geskryf en 'n bewegende gemiddelde en goeie terugvoer ontvang van mense wat probeer nie. Hierdie week, kan bespreek 'n eenvoudige klein strategie met behulp van Bollinger Bands en CCI. Gesonde en ryk Trading Goeienaand my mede dag handelaars. Aanbieding hier kaarte met konvensionele Bollinger Bands instellings wat 14/2 en my verstellings 14 / 0,26 met Hull bewegende gemiddelde (HMA) 26 vir vergelykende doeleindes. FDax (Duitse Dax 30 Futures) gesond en Ryk Trading Gesonde en ryk Weekend Hoop die naweek gaan goed. Ek bied hier verskeie handel stelsels wat ek gebruik het in die verlede en vergelyk dit met my Hull bewegende gemiddelde (HMA) Bollinger Bands Dag Trading System. My eerste handel stelsel: EMA en RSI Trend Trading System My afrigter, een van die top handelaars in my stad, het net 10 minute oor die telefoon en 'n verdere 10 minute persoonlik om my te leer hierdie eenvoudige, maar kragtige tendens handel stelsel pad terug in 2005 om handel te dryf MCX Gold Futures. Om sy totale ongeloof, ek verdriedubbel my kapitaal in minder as 100 dae en dieselfde Ek het in minder as 30 dae. Om te onthou, uit die totale aantal ambagte verhandel gedurende daardie 100 dae, het ek net my eerste 2 ambagte verloor en res was almal wenners meeste van hulle was posisie ambagte. Die totale uitwis was hoofsaaklik as gevolg van meer as vertroue, maar nie as gevolg van die stelsel. Dit was die eerste les wat ek geleer het as 'n handelaar. Die enigste nadeel van hierdie stelsel wat ek van weet is drawdown, behalwe dat dit een van die beste tendens handel stelsels. Ek het in die grafiek self die EMO parameters genoem. My tweede handel stelsel Toe ek op Ninjatrader gestruikel, het ek begin leer kodering van aanwysers van my goeie vriend van Mumbai en ook van Ninjatrader forums. Ek ontwikkel my eie aanwyser vir 4 MA kruising met die verandering van die agtergrond en bar kleure om my te help kry beter visuele effekte, maar teen daardie tyd didn8217t Ek het live toegang tot die Indiese aandele en die hele oefening is bedoel vir forex futures en mini-Russell 2000 indeks termynmark. 4 MA Crossing Dag Trading System Die belangrikste nadele van hierdie stelsel, kan die gewone drawdown kwessies en die belangrikste nie herhaal word in kartering sagteware wat beskikbaar is in Indië, ten minste volgens my wete. Ek gebruik IRIS van Spider sagteware sedert 2006 die ergste in diens gebruik Falcon uit Betroubare die beste in diens en die prys, maar effens omslagtig sagteware. Beide het geen eienskappe om persoonlike aanwysers te skep, want albei is min of meer dieselfde sagteware met dieselfde eienskappe. My derde stelsel handel Uiteindelik, toe ek die lewe voer van NSE vakke vir Ninjatrader, nadat paar maande van die saak het ek besluit it8217s hoog tyd ek het 'n stelsel wat sal help om my groot drawdown probleem te oorkom ontwikkel en terselfdertyd, die stelsel moet eenvoudig, gebruik bekend aanwysers, verwyder whipsaws en moet kopieer na ander kartering sagteware soos Amibroker in die geval van die verlies van Ninjatrader voer. Alhoewel ek Hull het gebruik bewegende gemiddelde (HMA) in MT4, het ek nie veel tyd spandeer om die nuanses van dit verstaan ​​en dit was die geval met Bollinger bands. Na die toets van verskillende kombinasies van getalle, ek verklein tot 26 vir HMA en die mees ongewone en ongehoord kombinasie, na my wete, vir Bollinger Bands 14 MA en standaardafwyking 8211 0,26. Gedurende die hele tydperk van eksperimentering, moes ek in die gesig staar en aanvaar 'n paar verloor ambagte, want ek don8217t glo in die toets van 'n stelsel in demo rekening. Dit het 'n tydjie neem om die verband tussen my en my stelsel te vestig, maar uiteindelik was dit die moeite werd. Hull bewegende gemiddelde (HMA) Bollinger Bands Dag Trading System HMA Bollinger Bands Trading System is baie duidelik 'n tendens en diskresionêre handel stelsel soortgelyk aan my ander handel stelsels, maar my grootste probleem van onttrekking is grootliks oorkom. Sover die nadele van hierdie stelsel, kan dit nie geskik is vir al die tyd rame, die beste geskik is vir enige tyd onder 30 minute wees. Nog 'n noemenswaardige nadeel sal wees, nie al die kartering sagteware en live online streaming kaarte sal Hull bewegende gemiddelde (HMA) en sal Bollinger Bands toelaat standaardafwyking onder 1. That8217s dit aangepas word vir nou. Gesonde en ryk Weekend gesonde en ryk Trading Wat 'n vreemde engheid van gedagte is nou dat, om te dink die dinge wat ons nie geken het nie is beter as die dinge wat ons geken het nie. Wel, terwyl die week geëindig met Gaar steeds hang oor die kop, dink jy nie die ekonomie nie, en die inflasie wat saak maak vir ons, today8217s tydren sou beslis het, tot 'n mate verligting gebring in sommige kringe. Net 'n herinnering, al is dit nuttig om iemand van julle het ek 2 ambagte in die eerste 45 minute die eerste een van JSWSTEEL 7 punte en die tweede een van JUBLFOOD 6.5 punte en met dat ek ophou om die dag. JUBLFOOD voortgegaan om haar onverpoosd tydren gerugsteun deur goeie volume terwyl, JSWSTEEL en Staat Bank van Indië gebly gedempte. Ek het aangeheg vir u verwysing 'n screen shot van Nifty Futures bosluis grafiek uit ODIN. Ek was verstom oor die aard van die volume wat gevloei in in die Nifty Futures. Kom ons hoop dat die hoë geeste voort deur middel van die volgende week wat skaars 3 sessies gevolg deur 'n langnaweek het. Aanbieding hier my intraday asook daaglikse kaarte vir jou verwysing. Intraday Charts 30032012 Nifty Futures (ODIN) Merk Chart Daily Charts (Amibroker) Staat Bank van Indië Gesonde en ryk Trading Gesonde en ryk WeekendMoving Gemiddeld - MA afbreek bewegende gemiddelde - MA As SMA voorbeeld, kyk na 'n sekuriteit met die volgende sluitingsdatum pryse oor 15 dae: Week 1 (5 dae) 20, 22, 24, 25, 23 Week 2 (5 dae) 26, 28, 26, 29, 27 Week 3 (5 dae) 28, 30, 27, 29, 28 A 10 - Day MA sou gemiddeld uit die sluitingsdatum pryse vir die eerste 10 dae as die eerste data punt. Die volgende data punt sal daal die vroegste prys, voeg die prys op dag 11 en neem die gemiddelde, en so aan, soos hieronder getoon. Soos voorheen verduidelik, MA lag huidige prys aksie omdat dit gebaseer is op vorige pryse hoe langer die tydperk vir die MA, hoe groter is die lag. So sal 'n 200-dag MA 'n veel groter mate van lag as 'n 20-dag MA het omdat dit pryse vir die afgelope 200 dae bevat. Die lengte van die MA om te gebruik, hang af van die handel doelwitte, met korter MA gebruik vir 'n kort termyn handel en langer termyn MA meer geskik vir 'n lang termyn beleggers. Die 200-dag MA word wyd gevolg deur beleggers en handelaars, met onderbrekings bo en onder hierdie bewegende gemiddelde beskou as belangrike handel seine wees. MA ook mee belangrik handel seine op hul eie, of wanneer twee gemiddeldes kruis. 'N stygende MA dui daarop dat die sekuriteit is in 'n uptrend. terwyl 'n dalende MA dui daarop dat dit in 'n verslechtering neiging. Net so, is opwaartse momentum bevestig met 'n lomp crossover. wat gebeur wanneer 'n korttermyn-MA kruisies bo 'n langer termyn MA. Afwaartse momentum bevestig met 'n lomp crossover, wat plaasvind wanneer 'n kort termyn MA kruisies onder 'n langer termyn MA. A bewegende gemiddelde Trading System Ek wil 'n vraag wat algemeen gevra word deur beleggers en handelaars nuwe tegniese analise en handel stelsels aan te spreek, quotWhat is 'n goeie eenvoudige stelsel te volg, om in en uit marketsquot kry. Die meeste mense is gemaklik met die beeste mark gerugte, makelaar wenke, ens Maar deur die bevestiging van jou handel besluit met die hulp van hierdie handel stelsel, sal jy op die weg na meer winsgewende handel. Hierdie eenvoudige en robuuste handel stelsels sal nie net tendense te identifiseer, maar sal u ook voorsien met toegang en uitgang handel seine. Die Trading System Onthou die getalle 3 x 13 39 eenvoudige daaglikse bewegende gemiddeldes van 3,13 en 39 kan jy in en uit markte redelik doeltreffend en winsgewend te hou, (in enige tyd eintlik). Here39s hoe. 'N paar basiese beginsels te verstaan ​​is: - Die mark beweeg in 'n lang (sekulêre) tendense. - Intermediate Tendense kan vir maande tot jare. - Short Termyn tendense kan vir dae en weke. - Trade Intermediêre tendense in enige rigting. - Trade Korttermyn tendense net in die rigting van die intermediêre tendens. 3 Dag MA - 'n gevolmagtigde vir die prys 13 Dag MA - 'n gevolmagtigde vir die kort termyn tendens ( 'n bewegende tendens lyn) 39 Dag MA - 'n gevolmagtigde vir die intermediêre tendens ( 'n bewegende tendens lyn). Die beginsels van MA MA lag mark terugskrywings op tops en bottoms, hoe groter die MA hoe langer die vertraging tydperk, hoe korter die MA hoe korter die lag, maar die meer gereelde die whipsaws. MA werk goed wanneer markte tendens, maar kry gereeld whipsawed wanneer hulle in 'n reeks. Daarom handel tendense met die MA maar moenie reekse handel met behulp van MAS. Net staan ​​eenkant en wees geduldig totdat 'n nuwe tendens na vore. Die intermediêre tendens is in die rigting van die 39 MA wat optree soos 'n bewegende tendens lyn. As die 39 MA wys op dan die intermediêre tendens is, ten minste as af die neiging is af. As die 39 MA horisontaal die mark is in 'n reeks, waaruit 'n tendens sal vroeër of later, na vore. Eenvoudige Trading Reëls 1. Wanneer die 39 MA beweeg up koop wanneer die 3 MA kruis bokant die 13 MA. en / of wanneer die 3 MA kruis bo die 39 MA. Wanneer die 13 MA kruis bo die 39 MA oorweeg toe te voeg tot jou lang posisie. Uitgang en staan ​​eenkant toe die 3 terug onder die 13 MA kruis. 2. Wanneer die 39 MA beweeg af verkoop kort wanneer die 3 MA kruisies onder die 13 MA. en / of wanneer die 3 MA kruisies onder die 39 MA. Wanneer die 13 MA kruisies onder die 39 MA oorweeg toe te voeg tot jou kort posisie. Uitgang en staan ​​eenkant toe die 3 MA back-up oor die 13 MA kruis. 3. Slegs inisieer ambagte in die teenoorgestelde rigting van die intermediêre tendens wanneer die 3 MA kruisies bo of onder die 39 MA, verkieslik na die 39 MA reeds veranderde rigting. 4. Hierdie 03:13 MA crossover sal hou jy die handel in die tendens met slegs 'n klein lag en op die kantlyn tydens regstellings. Die lag raak net meer substansieel by terugskrywings van die intermediêre tendens (a 03:39 crossover), 'n klein prys om te betaal op hierdie onseker tye van die tendens oorgang. Jy kan jou tegniese ontleding Sofware om staafgrafieke wys met hierdie 3X13x39 eenvoudige MA stel. Dit handel stelsel sal jou help om die beste handelaars kies te vermy, terwyl die minder winsgewende bedrywe in woelig markets.10.2a Choice van Moving gemiddelde CROSSOVER Vind die nuwe bygevoeg laer lag bewegende gemiddelde formules in artikel 10.5. Hier is die gebruik van bewegende gemiddelde algemene gemiddelde periodes - MA crossover aanwysers: 10 periodes - Die meeste wyd gebruik vir tendens volgende aanwysers. As die prys is hoër as die 10 EMO, is die tendens beskou op en af, as daaronder. 15 periodes - 'n goeie stadig kruis oor MA of EMO vir gebruik saam met die 10 tydperk EMO vir 'n tendens volgende handel stelsel. 21 periodes - alternatief vir die 15 tydperk MA of EMO en dui die status van die medium termyn tendens. 50 periodes - Medium termyn tendens aanwyser. Gekombineer met 'n lae lag bewegende gemiddelde bied 'n goeie opsie vir 'n handel stelsel. 200 tydperke - gebruik deur langtermyn handelaars om te bly belê of uitgang of prys is bo of onder hierdie gemiddelde. Intraday en korttermyn handelaars kan 'n paar van hierdie gemiddelde kombineer om handel stelsels wat goeie aanvaarbare resultate in tendense gee te bou. Gebruik EMA vir die sein generasie en MAS as die basislyn stadige gemiddelde. 10.3 Opening Range Breakout Trading (ORB) In teenstelling met bewegende gemiddelde gebaseer handel, wat intrinsiek gekoppel aan die prys regdeur die handelstydperk, die opening Range handel metode, maak gebruik van die vroeë tydperk van die dag om die handel reeks bepaal. Oorspronklik bedoel as 'n intraday handel stelsel, is daar geen rede waarom dit nie gebruik kan word vir posisionele en langer termyn handel met appropriatey aangepas reëls. Wat belangrik is, is om daarop te let sy belangrikste kenmerke: In die intraday weergawe van Opening Range handel, sal ons wel die hoë of lae van die dag sê vir die eerste 5 of 10 of 15 of 20 of 30 minute of 1 uur en neem óf die hoë en lae as die onderstebo en negatiewe tempo vlakke. Die tydperk wat jy kies is een wat julle kan kom deur eksperimentering. Jy sal goeie resultate te kry, selfs as jy net gebruik 5,10 of 15 minute as jou reeks uitbreek vlakke. Die konsep agter dit is dat die opening van die mark omvang bepaal die lomp en lomp vlakke vir verhandeling. Bo die hoë vlak, die mark is lomp, en onder die lae vlak, sy lomp. In 'n sekere sin is dit 'n mark beteken vir die handel tydperk. Vir gebruik in posisionele handel, kan jy 'n verskeidenheid wat kan brei na so 'n 1-2 uur op uurlikse kaarte en selfs 'n dag vir posisionele handel langtermyn vir die berekening van die reeks vlak gebruik. Lang ambagte is bo die hoë vlak geïnisieer, terwyl kort ambagte onder die lae geïnisieer levelof hierdie tydperk. Sien die onderstaande grafiek, waar ons in staat was om 'n tendens goed gemaak 122 punte in 3 ambagte te vang. En sien wat dit doen in die reeks gebind dae: 10.4 Spesiale ORB - Die gebruik van 'n enkele vlak In die bol metode in 8.3 hierbo beskryf, kan jy dink dat jy deel van die handelswins gebaseer op die wisselvalligheid wat jou opening reeks tempo vlakke bepaal verloor. Wel, daar is 'n eenvoudige antwoord op daardie. Skakel oor na 'n enkele vlak wat een van die volgende kan wees: Deur eenvoudig die gemiddelde van die hoë en lae van die gekose tydperk, kan jy werk met 'n enkele vlak waar die lank is bo die gemiddelde vlak en kort is laer as die gemiddelde vlak . Dit is soos 'n mark gemiddelde vir doeleindes van handeldryf. Enkele vlak ORB 1 (HighLow) / 2 van die eerste n minute. n5,10,15,20,30 minute of 1 uur op grond van jou keuse of deurlopende gedurende die dag. Lees dit met die ander kommentaar daar gegee met betrekking tot die uitbreiding van die konsep vir posisionele handel, waar die gemiddelde van die hoë en lae kan wees vir 1-2 ure of selfs 'n dag en miskien 'n week in die geval van 'n langer tydperke. Wees voorbereid vir wat wissel whipsaws rondom die bol vlak wanneer die mark nie met rigting. Sien die onderstaande tabelle: En sien die whipsaws wat kan voorkom. Dit kan voorkom word deur verskeie lawaai tegnieke, wat ons later sal bespreek. Indien u enige voorstelle of bydraes, skryf asseblief vir my by abnash1978yahoo. co. uk of pos jou kommentaar in die forum 10.5 meer ontvanklik bewegende gemiddelde en geraas verwydering Die tradisionele eenvoudige en eksponensiële bewegende gemiddeldes te voorsien handel seine wat nie so reageer as handelaars is wil, wat lei tot 'n beduidende deel van die handel kry oor wanneer die gebruik van hierdie gemiddelde. Natuurlik, wanneer daar 'n lang tendens aan die gang, alle bewegende gemiddelde gebaseer handel stelsels sal goed presteer. Daar is 'n baie inligting oor laer lag bewegende gemiddelde, en die een wat maklik beskikbaar is in die openbare domein is, is die Hull bewegende gemiddelde. Ek het gelees oor Jurik so goed, maar is nie seker of die regte formules is beskikbaar. hieronder gepos is 'n AFL wat 'n lae lag bewegende gemiddelde wat is gekombineer met 'n standaard 50 tydperk bewegende gemiddelde om te wys hoe dit te koop kan genereer en te verkoop seine bied. En onder dit is 'n ander AFL wat jou toelaat om verskillende soorte bewegende gemiddeldes wat deel van jou handel arsenaal kon geword plot. Beide van hierdie is van openbare bronne op die internet. Jy kan maklik 'n handel stelsel deur óf met behulp van soos hieronder getoon met 'n 50mA kruis of twee ander tydperke sê, 10 en 15 periodes.


No comments:

Post a Comment